Agadir

Hi again<3

För typ någon vecka sedan frågade min mamma mig ifall jag skulle vilja åka till Agadir med henne.Jag sa nej på direkten.Lite konstigt kanske...men det gjorde jag.Jag ville ju helst av allt åka till Thailand elr Japan.Men jag sökte lite på nätet och det visade sig att man kan bo billigt,shoppa billigt och det är varmt så här års:)
Har jag tur och lobbar lite nu så att hon kan förlåta mig för att jag dömde "hunden efter håren" så kanske vi kan åka iväg till Marocko på en varm och härlig semsesterresa:)


Agadir=shoppa billigt^^+det är varmt+man kan unna sig lite mer lyx:)

Nu får vi bara hålla tummarna för att mamma går med på att köpa en sista minuten resa så kan vi åka iväg vecka 9:D
Åhhhh,vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0