Alla hjärtans dag<3

Hi again!

Ja,som ni alla vet är det bara ca en vecka kvar till alla hjärtans dag<3
Ni vet ju att man kanske får nån liten söt present från den som man älskar elr den som älskar en.Man kanske skulle kunna utnyttja det?
Haha!
Jaja,ifall nu någon skulle vilja ge mig något så kan jag alltid komma med en hel lista med vad jag önskar mig^^

Haha,jag skulle gärna vilja en Iphone.Men de är dyra..så jag vill inte lägga mina pengar på det.Men om jag nu hade en Iphone skulle jag självklart vilja ha en sådan här till<3


Hihi^^

Jag Love hello Kitty(om ni inte har märkt det än,så förtydligar jag det nu)
Jag har ju ingen Iphone,men ni får gärna donera en till mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0