Melodifestivalen 2010 startar ikväll

Hello^^

Ja,antagligen vet ni redan att ikväll klockan 20.00 drar det årliga schlager-arragermanget igång igen.Själv ska jag titta,det är som en liten tradition:)

Ska ni titta?

Längre än så här blev inte det här inlägget..lite tråkigt faktikst.Jo,jag kan fylla på med lite random fakta som precis dök upp i huvudet.Ni vet i TV4 reklamen "no one put babies in the corner" kommer från en gammal klassiker film som jag antar nästan ingen av er har sett.Dirty Dancing.Haha,en ovanligt bra film,gammal men bra.Fast de säger egentligen inte babies,utan baby.Huvudpersonen heter det.

ja,jag är allt lite annorlunda....hmm....

Kommentarer
Postat av: Jaaaaaag !!:D :D xD

Jag ska kollaaa ;D ofc.

2010-02-06 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0