Missnöjd:(

Hello!

Ja,som ni hör är jag inte särskilt glad idag.
Vi hade något "svenska-läsnings-test" för några dagar sedan.Det ska gå på 5 min och man ska ringa in rätt ord som passar i texten.Ja...
Personligen tycker jag att jag är riktigt duktig på svenska,men min lärare jag haft i ett halv år nu har tydligen inte fattat att när jag läser,så är det en berättarröst inne i mitt huvud.Det går långsamt för att jag måste alltid läsa med känsla.ÅHHH!Jag blir bara så..irriterad!

Jag blir så sur.Jag fick en femma.En femma?
Det är målet i sexan.Det är ju liksom som en skala,från1-8.jahapp.Bättre lycka nästa gång.I guess??

Men nu skall vi icke ligga sura över det förjävliga resultet jag fick.hm..ja.
Utan se framåt!

Idag släpptes SVT Play appen på appstore och detta är en mycket stor händelse för vår lilla familj.Klockan 10.00 idag,den 11 i 2:)
Det firas med semlor^^

Själv har jag absolut ingen nytta av SVT Play appen,men vem vill inte ha en semla??^^


♥Yummy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0