Jag vill ha Höst..

Jag är fortfarande sjuk... :(
Nu när jag sitter här önskar jag att det vore jul eller åtminstone min
födelssedag.Jag är väl lite annorlunda som tycker att julen är så mysig och än mminignutta bättre än sommaren.Det är väl mest det där med slask och vattenpölar som är så jobbigt och att man måste klä på sig mycket vinterjackor,mössor och vantar.
Fast jag gillar verkligen vinter/höst modet.

Jag tänkte att eftersom jag håller julen så kärt och att för att det är så otroligt långt
dit,varför inte påminna sig själv om julen då .

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU MARIHA CAREY

                                  ↓ ↓ ↓
http://www.youtube.com/watch?v=pA8UHeoYHQM&feature=fvw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0