1:a december

Hello alla sötisar där ute!

Idag är det första december.Självklart var jag uppe tidigt för att kunna titta på julkalendern.Sådär om jag ska vara ärlig...
Bästa genom tiderna är nog Mysteriet på Greveholm,diselråttor och sjömansmöss,Sunes jul och faktiskt Lasse&Majas dektektivbyrå.


Hahha,men,första luckan är öppnad och just nu sitter jag och tar det lungt efter mitt "franska-böckers-raballder".Jag glömde mina Franskaböcker hemma imorse och jag messade med mamma som en galning på minirasten innan lektionen.Ifall min mamma inte kommit med mina böcker hade nog min lärare skällt ut mig eftersom jag inte övat på läxan heller:S


Men eftersom jag är en proffitionell "kan läxan iaf smitare" så gick det bra,bra uttal om jag ska vara ärlig.Annars har jag bara varit ovanligt dyster hela dagen ända tills jag kom hem och myste(heter det så??) in mig i filtar och bara mös(asså heter det verkligen så??? mös??)^^

Tittade på en kompis blogg och hittade denna låt.Den är ju bara så fin:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0