AVATAR

Hello,hello^^

Idag ska jag iväg och titta på AVATAR!!!XD

Gud,va jag faktiskt har längtat ända sedan brorsan såg  den.Han lobbar jämnt för saker och lyckas alltid.Jag fattar inte hur han gör.Men iaf,Andrea joinar mig och vi ska titta i 3D.Ni vet såna där glasögon,ni vet.Ja,jag vet att ni vet.
Men iaf...



Har tänkt på hur dyrt det faktiskt är att titta på bio?
Jag menar,om man ska titta på en helt vanlig film,så kostar det per person typ 95 spänn elr 110.Går man 2 personer kostar det....190 elr 220.
Det är väl ganska mycket ändå...
3D filmer är ju ännu dyrare,150 per biljett.Går man 2 pers kostar ju det 300 kr.
När jag ändå är igång kan man ju räkna ut bensinkostnaderna dit och hem.Elr tunnelbanekostnaden....
Sen kanske man vill ha typ popcorn och cola,det blir ju faktiskt ganska mycket i slutändan..
Hmm...
Jag ska nog inte fortsätta,det är ju sånna här uträkningar som gör att man inser hur dyrt det fakktiskt blir...Filmen kommer säkert vara sjukt bra och är värt alla pengarna.Detsutom är det ju inte riktigt jag som betalar...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0