Nyårs-makeup^^

Hello,hello again!

I förra inlägget blev det mycket om bara själva nyåret.Så jag glömde nästan att berätta att jag precis gjort mig redo för en...kväll med familjen....
Ja,bara för att jag inte är hos andra i år och umgås betyder det att jag inte ska vara fin och tillfixad?
Nej.
Jag är ett stort "fan" av Michelle Phan.Hon är en jätteduktig sminkös som typ är i 18-års åldern.Hon har en massa upplagda kllipp på Youtube ,hur man gör för att se ut som någon annan eller vanliga makeuper som man kan ha i skolan eller på jobbet.Men hon visar oxå skönhetsklipp om hur man tar hand om sin hy^^

Min kamera har pajat och jag kan inte ta någon bild på mina ögon:(
Men min Makeup är insperad av Lady GaGa looken hon har gjort.Så här kommer den^^


Ungefär så där ser jag ut nu^^

Hon har gjort en ny "New Years glam" oxå.Men jag ville prova Lady GaGa looken först,haha,Jag kan ju alltid ta den nästa år^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0