Vera Wang Princess^^

Hello,hello!

Idag har jag städat,skrubbat,dammsugit och skottat snö i vår tunna.Ni vet en stor trätunna man värmer på med trästockar och all möjlig annan ved som hamnar i kaminen.Vi ska nämligen bada där imorn i 38 grader samtidigt som vi tittar på dem färgsprakande raketerna som fyller den mörkblå himmlen vid tolvslaget.Härligt^^
Det tog en halv timme att bara lyckas ta sig fram bland all snö och is.Men sedan började jag skrubba och tvätta ända tills allt vatten frusit till is,igen..
Jaja,nu är det färdigt iaf,så imorron ska vi kunna fylla den:)

Sedan lovade min mamma att hon och jag skulle åka iväg och leta efter en parfym idag.Så vi åkte iväg i vårt iskalla väder,isigt iskalla väder,för att hitta något fint.^^
Jag luktade på massa parfymer men kom fram till att den jag velat ha sedan länge tillbaka,luktade bäst.Då köpte vi den,Vera Wang Princess^^

Förra gången vi var där hade jag velat köpa en nyårsklänning,men det är som dyrast precis innan jul så det blev ingen:(
Men nu när det är rea,kunde mamma iaf säga ja till det.Så vi gick iväg och tittade överallt,alla de klänningarna jag tyckte om tyckte inte mamma att vi skulle köpa och alla de hon gillade var,hur ska jag säga...inte riktigt min stil....
Vi gick ner en våning i en butik med rulltrappan,men jag ångrade mig precis när jag kommit ner så jag bestämde mig för att åka upp igen.Fort.Så naturligtvis ramlar jag och min parfym rakt ner på den hårda,metallen i rulltrappan.Suck.
Kan jag säga något mer?
När jag äntligen hittat en parfym som luktade jättegott och som jag verkligen vill ha ,går den sönder!
Är detta guds vilja elr nåt??
Jag fattar inte meningen????

Men som tur var,när jag öppnade förpackningen hemma över en tallrik(ifall den skulle ha gått sönder)så var den inte sönder.Ja,ja!!!
Men det var tre stycken rejäla hål på ena sidan av förpackningen.Även på den inre "skyddande förpackningen" var det hål,minst lika stora.
Vilken tur att den inte gick sönder.
Aja,den doftar iaf Jättegott men tyvärr blev det ingen ny nyårsklänning i år.Men jag får väl ta igen det nästa år..

"Beskrivning - En modern och feminin doft med toner av mandarin, maräng, rosor och vanilj."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0