Vilken film!



Asså,jag saknar ord.
Grymt bra film.
se den,SE DEN.
En utav de bästa filmer jag har sett.

Den var verkligen...otrooooligt bra.Ganska lång,men sjukt bra.
När vi kom dit träffade vi Lovisa & Jossan,de skulle se 2012.Vi träffade även Kim,Andreas och Axel som skulle se Avatar.Samma tid,samma salong,samma film.Inte samma platser dock(tur^^,haha).Jag hoppas att Andrea gillade den,hmm...vet inte riktigt..men det verka så...^^

Detta blev ett inlägg med korta meningar och många punkter...men hoppas att det inte gör nåt..

Men Avatar var som sagt vääääääääääääääldigt braXD
(se den,det är värt det)


Kommentarer
Postat av: t u f f a a s t

fin blogg! =)



den filmen skulle jag verkligen vilja se alltså ! alla säger att den är skitbra :o

2009-12-29 @ 00:32:14
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0