Blog Awards

Hej!




Jag kollade på tvplanetens hemsida och letade efter datumet,tiden och kanalen för Blog Awards.

Tv400                                                        

19.30

Lördagen den 24 oktober


Det som jag själv tyckte var så himla konstigt var att galan bara visas i en halvtimme,detta kanske inte stämmer men jag citerar:
  • 19:30 Blog awards

    Svenskt underhållningsprogram från 2009. Från galatillställningen på Café Opera i Stockholm där årets bloggare premierades. Totalt nominerades 36 bloggar i tio olika kategorier.
  • 20:00 Dollhouse




Synd att jag inte har Tv400,men jag får väl fråga farmor om hon skulle vilja titta tillsammans med mig den 24,hehe :)  

Nu är jag jättetrött och det svider i ögonen,var hemma från skolan idag på grund av mina ögon..lär nog inte gå imorgon heller.... :(

Sweet dreams!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0