Disney Pixar's Up

Hello,hello!

Idag var jag iväg och tittadeDisney Pixar's Up.Jag brukar vanligtvis inte släpa iväg mig för att titta på en film i denna changer,men den har ju varit så omtyckt av alla resesenter..sååå då måste man ju checka iaf ")




Jag ger faktiskt denna otroligt välgjorda familjefilm

4½ stjärnor av 5

Bara så att alla vet så är detta en film,haha,berättade ju aldrig det!



Idag så var jag ju även och åt brunch på Cedergrenska Tornet(stavning).Underbar utsikt högst upp, över underbara Stockholm!

Tyvärr tog jag inga bilder men det var en tre-rätters-brunch(finns det värkligen ett sådant ord?)med mättande effekt,haha! 
Efter denna utsökta måltid(jag har en underbar vokabulär,eller hur?Nu gjorde jag det igen,haha!)
åkte vi och fönstershoppade lite i mina höstklackskor(stackars fötter!)med min jättelånga brorsa och min
"kommer-alltid-att-vara-pappa",vilket jag är glad över att han är.Mamma var iväg på IKEA under tiden och sedan ett snabbt besök hos Farmor för att kolla hur hon mår. Sedan var det ju självklart "Up" på kvällen.

Så nu sitter jag här och tittar igenom mina minnen för mig själv vad som hänt under denna dag. Jag tittar på mina kläder och tänker för mig själv"herregud, varför har jag inte haft på mig det här tidigare? Den här Outfiten äger ju sönder hela min garderob!".

Sen för typ några veckor sedan upptäckte jag ju när jag satt och tänkte igenom livet att det är ju felstavat,asså Pretty Hearts! Isåfall skulle det väl heta typ "Prettie hearts" eller "pretty heart".Men nu är det som det är,livet går snett och detta är ju faktiskt lika litet fel i livet som det är att råka glömma knyta skosnöret och inte ramla iallafall....

Jaja,men jag har även funderat lite över det här med brunch.Kollar man runt på alla bloggarna i bloggvärlden så går ju alla iväg på brunch nu för tiden. Är det värkligen så inne som jag tror eller är jag totalt ute och cyklar?

Den typiska frågan:
Brunch
Hot or Not?  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0