Är jag värkligen en djup tänkare??

Hej igen!

Tänkte bara säga ett lite snabbt meddelande:

Blogg.se är så himla segt på kvällen!Allt tar jättelång tid och bilderna blir fel,inget blir som man vill.Men jag har nog listat ut anledningen.Alla kommer ju hem på kvällen,då har alla tid efter att ha gjort en himla massa under dagen(precis som jag).Då får man liksom tid att sitta framför datan och överväger att man kanske ska skriva nåt iallafall på sin olästa blogg.
Där kan man ju skriva vad man vill,nästan iaf.som en dagbok,man vet att ingen läser och det kan kännas skönt men visst vore det härligt ifall man blev superkänd bloggerska över en natt och att slippa jobba upp sin blogg och slippa skriva varenda dag 10 ggr per da'.Men man måste kämpa flera månader för att lyckas med detta.
Att vara en bloggare/bloggerska med en blogg som flera 100 000 pers läser varje dag är nog ett utav den jobbigast och absoulut roligaste jobben som finns.Du jobbar helt enkelt 24 timmar per dag.

Men det måste vara helt otroligt med så många fans och så många som tycker om en för den man är!
Alla beundrarbrev gör nog att man måste känna sig så peppad, glad och så lycklig över det man gör varje dag.

Jag måste erkänna att jag är en väldigt djup tänkare....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0