Söta prylar

Hello,hello!

Godmorgon!
Jag brukar vanligtvis inte gå upp så här tidigt på en lördagsmorgon,men vaknade av en mardröm. sedan kunde jag inte somna om...

Men eftersom jag inte sov hela förmiddagen så fick jag tid till att surfa lite och titta på en drös av en massa prylar från gadgetgirl.



Hello_Kitty_hörlurar


fler bilder här

Pingvin-mus


fler bilder här

Hello Kitty högtalare


fler bilder här

Hello Kitty mus


fle
r bilder här

Hello Kitty iPhone skydd



Shushi mobilsmycke


fler bilder här

Det var nog allt,oj vad tiden rinner iväg!

Jag kollade på förhandsgranskningen,varför hamnar aldrig bilderna mitt i tillsammans med texterna så att det ser snyggare ut????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0