Alltid lika rolig

HelloO!

Har varit på toppenhumör idag! Jättehärligt:)


Tänkte bara visa vad Egoina visade i sitt senaste inlägg^^.Hon har sån underbar humor.



Jag tittade på hockey igår (fråga inte varför) och blev förbryllad över att alla hockeyspelare är så skäggiga. Tydigen är detta någon form av match-skägg som man rakar av när man åker ur tävlingen. Eller något. Skitsamma.

Det jag ville var att dela med mig av tre utlåtanden som jag gjorde under gårdagens match. Eftersom mina vänner inte uppskattar min ordvitsighet är det tur att jag har er. Så att ni kan berätta för mig hur fantastiskt rolig jag är.

1) Någon sköt pucken lite fel och jag utbrister: "Vad puckat!"
2) Motståndarna närmar sig målet och jag säger till målvakten att: "Nu är du ute på hal is".
3) En snubbe gjorde mål och jag skriker: "Vilken glidare!"

Jamen det är ju det jag menar. Jag är skitkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0