Nya solglasögon

Hello!

Idag är det söndag och jag blev så sjukt sugen på att åka till grönan imorse! Vädret är ju underbart och man är bara så lycklig ifall man kommer iväg och kastas omkring i alla berOdahl-banor med sina bästa vänner.Åhh,vad härligt det skulle vara!!

Men oturligt nog är typ alla mina kompisar upptagna idag.Så jag antar att grönan får vänta några veckor.

Jag var och handlade mat med mamma igår då jag även köpte ett par nya solglasögon.Jättefina^^
Sedan köpte jag oxå en ny eyeliner från Maybelline.Jag är jättenöjd med den,den var ändå billig tycker jag,men den är verkligen jättebra.^^

Köpte shampoo oxå från Tresmmé(stavning?).Provade igår och håret känns verkligen underbart idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0