svaren

Hello again!

Nu får ni svaren på era frågor:D



Mest andvända smink?

Det skulle nog vara min mascara elr min eyeliner,love them^^

Favvoställe hemma!? XD <3

Framför datan ofc XD

Varför just det favvostället!? XD

Chatta,läsa bloggar och jag tror jag blivit databeroende...

Favvosmink?

Jag tror inte jag har hittat något än,men jag gillar concealern jag använder från Maybelline.

Godaste frukten?

Päron & banan:)

Roligaste dagen i skolan?

Roligt??haha,men ja..bästa dagen..fredagar tror jag..

Vad är BÄSTA saken på hela året? <3

Min födelsedag!!!:D

favvokompisar!? <3

Alla!!!Love you all^^

Favvofilm?

Den var svår.har sett så sjukt många.Men,jag är lite svag för Stieg Larsson-filmerna.Men de är inte favvisar..Hmm..

Favvodjur?


Hund,katt,kanin,häst och hamster.tror jag?

Favvoklädsel?


Allt som är rosa och tights.Love leggings and shorts:D

Varför e du så söt?

Tack,det var gulligt sagt^^ Jag har nog inget riktigt bra svar på den frågan.

Varför började du blogga? <3


För att de flesta andra gjorde det så då kände jag att det skulle väl vara kul med en blogg^^

Vad tänker du på just nu? <3

Påskägg.

Vem saknar du just nu? <3

Snarare vad.Mitt liv.Ett liv.  Men självklart saknar jag mina 3 bästa barndomsvänner supermycket!

Vad ska du göra i helgen? <3

Dricka påskmust,äta godis,vara med familjen och typ kanske vara med kompisar:)

Vad ska du göra i sommar? <3

Bada,sola,gå på teater och åka på vår "hälsa på släktingar och gå på buskisar" resa.Haha,tradition^^

Vad längtar du till? <3

Värmen^^

Varför just Prettyhearts? <3

För att jag gillar söta och gulliga saker och jag är mycket för kärlek och att man ska vara snäll.Helt enkelt små glädjespridare,pretty hearts.

Favvisdjur??

jag vet inte riktigt.Men koalor är söta,haha!:)



Tack för alla fina frågor!

G L A D   P Å S K

Kommentarer
Postat av: MiMezzo <3

<33

2010-04-01 @ 15:35:12
URL: http://mimezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0