Valborg

Hello!

Den här dagen har varit en utav de mest hektiska dagarna på länge! Phu!^^

SO-prov,svenska läxa,.engelska läxa,terränglöpning på tid på idrotten och massa stress.Fram och tillbaka:)Haha^^

Idag är det ju Valborg,yeey!...

Jag har aldrig fattat Valborg särskilt intressant elr roligt,förutom att man får träffa sina kompisar då.Men alla är ju där,jag menar verkligen alla!! OMG!?!? lixom.

jajaj,jag är på riktigt bra humör idag så INGEN ska få förstöra mitt leende.^^ Det är mitt och jag är nöjd med att få vara glad,Härligt lixom:D


Jag älskar den här bilden^^Härligt<3

Jag vet inte om jag ska vara med på valborgsmässoelden.Det brukar var sjukt mycket folk där,men det är ju förstås trevligt,haha,men ändå. Jag tror att jag ska försöka att lugna ned min farmor som är helt lyrisk över att hon ska flytta nästa vecka.Men jag vet inte,har jag tur hinner jag åka och shoppa med mammi innan<33

Kommentarer
Postat av: MiMezzo <3

:p

2010-04-30 @ 14:51:09
URL: http://mimezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0