Hos mormor

Hello!

Jag är hos mormor och har fått låna hennes nät. Det var inte alls trångt överhuvudtaget på tåget och det var himla skönt:)

Jag  spenderade morgonen framför TV:en med mina ny inköpta brända mandlar och i stort sätt bara slappade. Sedan bestämde mormor och jag att vi skulle åka iväg till IKANO-huset som ligger här i Linköping. Jag måste erkänna att det var den lugnaste shoppingen på länge! Det fanns stora butiker och lite folk. Ingen trängdes och det låg inte ett enda föremål nedkastat på marken. Jag var ju även och shoppade igår med mamma och då köpte jag:

1. En klänning från Topshop:)
2. Ett par shorts från Gina.
3. BH från Lindex och även strumpor från Lindex.

Idag fick jag ENDAST en HALVTIMME på mig att kolla omkring i butikerna och igår,som sagt, så var jag inne på Gina och såg när de rullade in den Splitternya levransen med college-jackorna! Jag bönade och bad för mamma att jag skulle få köpa den. Men icke då. Jg fick inte köpa den själv pga att pengarna låg hemma. Surt.

Jaja, jackorna tog ju självklart slut på 2 h och det var kört. Men idag, idag! Här finns det inte lika mycket människor och gissa vad? Jag har en!!! En rosa faktiskt^^

Me like<3

Den är inte riktigt likadan som den förra(den ovan). Den nya har vita ärmar och är mer ljusrosa^^

Som sagt. Me, liiiiiiike.      XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0