SOOOOMMAR!!!!!!!!!

HERREGUD!!!!!!!

Imorn börjar sommarlovet!! Jag tror jag dör. Jag har knappt planerat mitt sommarlov överhuvudtaget? Jag vill inte slösa bort hela ledigheten som jag gjorde förra året. Det känns riktigt nervöst faktiskt. Alla kompisar kommer försvinna nu ju. De försvinner över sommaren och man är ensam kvar på planeten:( De kommer ju självklart tillbka till våren, förutom en. Buhhu, dumma dig. Du får inte byta skola. Jag kommer att bryta kontakten och det blir precis som med min bästa kompis flyttade Kontakten försvann. Han sattsade allt för sin tennis som han älskar. Nu flyttar en utav de bästa kompisarna igen, hon ska sattsa på friidrotten.

Good luck.

Ja, man får väl försöka överleva. Jag ska messa iaf.


Imorn är det ju som sagt skolavslutning och jag har två klänningar att välja mellan. En från BikBok eller en från Vila. Skor är dock säkrat.

Love them.

Jaja, det löser sig. Jag ska ju klippa mig och då tänkte jag sätta upp håret faktsikt. Men inte helt bombis på det. Vi får se^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0