Tillbaka från Landet och Linköping

Hello!

Yes I am back! :)

Jag kom hem idag vis två tiden. Känns skönt att bara slappa här hemma i Stockholm. Jag åkte först med tåget till mormor och sedan var jag med henne i 3 dagar. Sen tog jag tåget från Linköping till landet. Kom dit på frdagkvällen och sedan nästa dag spendrades endast till att titta på TV. Hela familjen tittade säkert på TV i 10 h i sträck. Känns riktigt konstigt så här efteråt^^

Sen imorse tog vi bilen hem igen hem. Det känns som att detta kommer att bli en riktigt bra sommar. Förra blev alldeles för tråkig. Dagarna bara flög förbi mig och jag hade säkert endast bara varit med mig själv hela sommaren ute i skogen. Men det här blir bästa sommaren hittills, lovar. Sommar 2010. Yummy :)



Summer, oh yes. :)

Kommentarer
Postat av: S

Hur länge var du borta???

2010-06-20 @ 22:05:02
Postat av: S

xD

2010-06-20 @ 22:05:47
Postat av: Prettie hearts

:D



Jag var borta i 5 dagar:)

2010-06-20 @ 22:10:12
URL: http://prettyhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0