Titta vad jag fick av polisen idag;)



Idag på min franska-lektion knackade det på ,på vår dörr. Min lärare öppnade och någon sökte efter mig. Då klev en polis in i klassrummet iförd uniform och en självlysande väst som det stod "polis" på.
"jaha? vad har jag gjort nu då?" tänkte jag^^

Men han gav mig ett kuvert med innehållet ett grönt kort från Gröna Lund, ett VIP-åkband+ett brev:)

"Vi vill önska dig ett riktigt stort grattis. Av närmare 1000 skolpoliser som den 23 maj kom till Gröna Lund på skolpolisernas dag är du en av tre vinnare av gröna kortet och ett åkband. Hoppas att får mycket glädje av priset. Du har varit skolpolis ett helt läsår och hjälpt dina skolkamrater att få en säkrare skolväg. Ett stort tack för din insats.

Vill samtidigt önska dig en riktigt skön sommar.

Samuel Sköldö
polisinspektör"


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDXDXDXD hur glad blir man inte lixom!?!?!?!? XDXD :D :D


Jag har aldrig varit en "very inportant person" förut,så jag är stolt. jag menar lixom 3 av 1000!:)

WOOOOOOHOHOHOHO!!!

Btw,gratta mig här nere där du kan skriva en kommentar om du nu missat det. <3

Kommentarer
Postat av: MiMezzo <3

Grattis! :D

2010-06-02 @ 15:14:42
URL: http://mimezzo.blogg.se/
Postat av: Prettie hearts

Tack,tack^^

2010-06-02 @ 20:44:07
URL: http://prettyhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0